O fetiță de 2 ani cu Sindromul Down, model pentru o firmă de haine pentru copii. O fetiță de 2 ani, diagnosticată cu sindromul Down, s-a transformat peste noapte într-o mică vedetă. Micuța Eleanor Manton este o lecție de optimism și speranță pentru toți copiii speciali, dar mai ales pentru părinți.
Cuprins:
În ciuda diagnosticului primit, zâmbetul ei molipsitor i-a adus o șansă, atunci când toată lumea se aștepta mai puțin.
O fetiță de 2 ani cu Sindromul Down, model pentru o firmă de haine pentru copii
La vârsta de doar doi ani, fetița a învățat deja să pozeze asemenea unui model și adoră să fie fotografiată. Norocul i-a surâs după ce reprezentanții brand-ului JoJo Maman Bébé din Marea Britanie, o firmă de îmbrăcăminte și accesorii pentru copii, i-au descoperit pozele pe Instagram.
Helen Manton, mama fetiței, a sărit în sus de bucurie în ziua în care a primit un e-mail din partea companiei JoJo Maman Bébé, prin care se arătau dornici să o includă pe Eleanor în noua lor campanie publicitară.
„Nu mi-a venit să cred când am primit vestea, mai ales că fotografiile văzute de ei au fost niște simple poze, făcute de mine, cu telefonul. Energia transmisă de Eleanor le-a plăcut enorm.
Cred că este foarte important pentru oamenii cu sindromul Down să fie remarcați, să fie considerați „normali”. Cred că cel mai greu pentru noi, ca părinți, dar și pentru ei, este atunci când ieșim afară în parc și toată lumea se uită ciudat spre noi”, a spus mama lui Eleanor, pentru Daily Mail.
Micuța Eleanor a devenit un simbol al comunității persoanelor cu sindromul Down
Contul de instagram unde a fost descoperită de cei de la JoJo Maman Bébé, a fost la origini contul personal al mamei fetiței. Ulterior, s-a transformat într-un loc dedicat micuței Eleanor și povestea spusă în imagini a unui cuplu care crește un copil diagnosticat cu sindromul Down.
Încă de la început, părinții fetiței s-au luptat pentru drepturile acestei comunități și și-au dorit ca fetița lor să nu fie privită diferit.
„Imediat după ce am născut am postat o poză cu Eleanor și am făcut următorul anunț: <<Ea este fetița mea, sunt super mândră să îi fiu mamă și da, are sindromul Down>>. În timpul pandemiei am continuat să postez pe Instagram, însă doar de acasă.
Într-una din zile am primit un email și nu mi-a venit să cred când am fost întrebată dacă sunt de acord ca fetița mea să apară în următoarea campanie publicitară pentru toamnă-iarnă de la JoJo Maman Bébé. Am sărit în sus de bucurie” a mai spus Helen.
În doar câteva zile, familia lui Eleanor a primit acasă mai multe obiecte vestimentare și, din cauza restricțiilor, au stabilit ca fotografiile să fie realizate acasă la ei, iar fotograf să fie chiar mama fetiței.
Tăticul Craig Manton a avut și el un rol special pe parcursul ședinței foto și s-a asigurat că vedeta familiei este cu zâmbetul pe buze, același zâmbet care i-a cucerit și pe internauți.
„Ne-am bucurat enorm când am primit catalogul în care apare și Eleanor. Cel mai mult ne-a plăcut că s-a recunoscut și ea în fotografii. E ceva ce va rămâne mereu cu noi și vom putea să i-l arătăm și peste 20 de ani.
Eleanor e un copil tare jucăuș și e mereu cu zâmbetul pe buze încă din clipa în care se trezește și până când merge la culcare. Dorința noastră cea mai mare este să atragem atenția oamenilor asupra acestei afecțiuni și să vadă și partea bună, nu doar aspectele negative”, au declarat părinții.
Vezi si: Bebelus cu sindromul Down, tinut in brate de fratele mai mare | Demamici.ro